dinsdag 7 april 2009

Meppel – eerste OpenCoffee

Vanochtend was de aftrap van Meppel OpenCoffee (ik noem het nu MOC, een gepaste afkorting, die ook lijkt op mocca…) in het Stadscafé Oasis. De LinkedIn groep die voor Meppel OpenCoffee in het leven is geroepen telt momenteel 50 leden en maar liefst 16 daarvan hebben in ongedwongen sfeer kennis kunnen maken onder het genot van een kopje koffie of thee. Het gezelschap was gemêleerd, qua leeftijd, qua achtergrond en qua beroep. Fijn dat er zoveel mensen waren. De eerste bijeenkomst was daardoor echt een succes!

2 opmerkingen:

  1. ik lees via de Kamer van Koophandel goede berichten over de MOC. Als er na de zomervakantie weer een MOC is, kom ik graag eens iedereen die aanwezig is ontmoeten en lekker koffie drinken. Ik ben professional organizer en woon in Meppel. Netwerken is altijd een goed idee, wil je me op de hoogte houden van de nieuwe data in het seizoen na de vakantie?
    met vriendelijke groeten, Klazien Tempelaar, professional organizer. voor advies dat ruimte schept en moed geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Klazien,

    Hartelijk dank voor je leuke bericht!

    Het handigste is als je ‘lid’ wordt van de groep op LinkedIn, dan krijg je altijd de juiste info over bijeenkomsten etc.

    Dat kun je hier doen via je eigen LinkedIn profiel http://www.linkedin.com/groups?gid=1834964&trk=hb_side_g

    De eerstvolgende bijeenkomst is op donderdag 2 juli van 9 uur tot half 11, in De Toekomst, in Meppel.

    BeantwoordenVerwijderen